Linkedin accelerator (program od 7 do 9 nedelja za kompanije)

Linkedin accelerator (program od 7 do 9 nedelja za kompanije)

Dejan Pataki Linkedin lični brend

Kome je namenjen?

Kompanijama koje su strateški opredeljene za nastup na platfomi Linkedin. Onima kojima nije dovoljan informativni nivo u vezi sa potencijalom platforme nego imaju mapirane ciljeve i kreću u realizaciji. Zajedno prolazimo kroz etape i na nedeljnom nivou pratimo razvoj. Optimalan broj ljudi je od (3)5 do 8(10)

Šta da očekuješ?

Potpuno prilagođen pristup svakoj oblasti i temi i negde na polovini procesa i pokretanje konkretnih aktivnosti.
Lični upitnik u vezi sa stavovima, ambicijama.
Sve se sprovodi online, jednom nedeljno grupno viđanje u vremenu od najmanje 60 minuta, kreiranja zajedničke grupa ne WU za brži odziv, komentare, sugestije (može i druga platforma: Viber, Slack).
Pored grupnih sastanaka na raspolaganju za sesiju (ili sesije) 1 na 1 sa članovima tima.
Dostupnost za pitanja, sugestije, dileme.

Sadržaj

Detaljan proces upoznavanja sa platformom
Optimizacije profila – sa konkretnim primerima i sugestijama
Vrste sadržaja na linkedinu – sa konkretnim primerima i sugestijama
Angažovanje na platformi – sa konkretnim primerima i sugestijama
Strategija kreiranja sadržaja – zajedno kreiramo jedan deo sadržaja
Inspiracija za kreiranje sadržaja
Saveti kako do top voice – statusa

Dejan Pataki pokazuje
Dejan Pataki Linkedin lični brend
Dejan Pataki pokazuje
Dejan Pataki Linkedin lični brend

Sadržaj

Detaljan proces upoznavanja sa platformom
Optimizacije profila – sa konkretnim primerima i sugestijama
Vrste sadržaja na linkedinu – sa konkretnim primerima i sugestijama
Angažovanje na platformi – sa konkretnim primerima i sugestijama
Strategija kreiranja sadržaja – zajedno kreiramo jedan deo sadržaja
Inspiracija za kreiranje sadržaja
Saveti kako do top voice – statusa

Cena

od 2.800 do 4.900 € u zavisnosti od broja ljudi u timu i strateških ciljeva.

Dejan Pataki
Dejan Pataki
Dejan Pataki

Cena

od 2.800 do 4.900 € u zavisnosti od broja ljudi u timu i strateških ciljeva.

Dejan Pataki